Coaching relacji międzyludzkich w środowisku pracy.

Szkolenie pozwoli poznać podstawowe zagadnienia z zakresu relacji międzyludzkich. Uczestnicy szkolenia dowiedzą się jak poprawnie się komunikować z innymi oraz jak rozwiązywać konflikty w zespole. Ćwiczenia praktyczne pozwolą nabyć umiejętności dobrej komunikacji oraz jak właściwie stosować metody rozwiązywania konfliktów w grupie.

DURATION:
3 dni

Przegląd kursu

Szkolenie pozwoli poznać podstawowe zagadnienia z zakresu relacji międzyludzkich. Uczestnicy szkolenia dowiedzą się jak poprawnie się komunikować z innymi oraz jak rozwiązywać konflikty w zespole. Ćwiczenia praktyczne pozwolą nabyć umiejętności dobrej komunikacji oraz jak właściwie stosować metody rozwiązywania konfliktów w grupie.

Program szkolenia

  1. Jak poprawnie nawiązywać kontakt
  2. Jakie czynniki sprzyjają w nawiązywaniu kontaktów
  3. Bariery utrudniające kontakt interpersonalny
  4. Wpływ samooceny w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych
  5. Empatia
  6. Zachowania empatyczne
  7. Emocjonalne aspekty współodczuwania
  8. Empatyczne słuchanie
  9. Współodczuwanie
  10. Asertywna postawa
  11. Wyrażanie siebie z poszanowaniem uczuć innych
  12. Komunikacja interpersonalna
  13. Jak słuchać inne osoby
  14. Mowa ciała
  15. Znaczenie słów
  16. Przeszkody komunikacyjne
  17. Praca zespołowa
  18. Dlaczego współpraca w zespole jest ważna?
  19. Jak efektywnie pracować w zespole
  20. Wspólne podejmowanie decyzji w zespole
  21. Konflikty w grupie
  22. Czym właściwie jest konflikt?
  23. Osobiste reakcje na konflikt
  24. Interpretacja konfliktu
  25. Możliwości rozwiązywania konfliktu
  26. Metody rozwiązywania konfliktu
  27. Sztuka wypowiedzi
  28. Jak umiejętnie się komunikować